ایران دوست داشتنی

ایران کشوری با آب و هوای چهار گانه و...

ایران دوست داشتنی

ایران کشوری با آب و هوای چهار گانه و...

۳۱خرداد

نیمار را از کوپا آمه‌ریکا بیرون انداختند نیمار را از کوپا آمه‌ریکا بیرون انداختند








بازیکن تیم ملی آرژانتین معتقد است نیمار کاپیتان تیم ملی برزیل را از رقابتهای کوپا آمه‌ریکا بیرون انداخته‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، نیمار جونیور دا سلوا به دلیل فحاشی به داور در جریان شکست یک بر صفر برزیل مقابل کلمبیا با چهار جلسه محرومیت روبرو شد و به این ترتیب رقابتهای کوپا آمه‌ریکا را از دست داد.

ماسکرانو هم تیمی نیمار در بارسلونا معتقد است داوران بار دیگر از او حمایت نکردند و باعث شدند بازیکنان حریف با خطاهای متعدد او را عصبانی کنند.

ماسکرانو می‌گوید: بیش از ۲۰ بار در بازی کلمبیا روی نیمار خطا کردند و او را عصبانی کردند. به این استعدادها اجازه نمی‌دهند فوتبال بازی کنند، تکل‌هایی که روی پای او می‌روند، در این تورنمنت هر روز بدتر می‌شود. داوران و مسئولان برگزاری بازی‌ها باید از چنین بازیکنانی حمایت کنند. در اروپا حمایت بیشتری از این بازیکنان صورت می‌گیرد اما در آمریکای جنوبی داستان متفاوت است.

نیمار در اواخر دیدار مقابل کلمبیا توپ را به سمت پابلو آرمرو شوت کرد و بعد از آن هم در درگیری با بازیکنان حریف حضور داشت. او به دلیل فحاشی به داور ۴ جلسه محروم و به پرداخت ۱۰ هزار دلار آمریکا محکوم شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۳۱
محمد محمد زاده

نظرات  (۱)

پاسخ:
ببین دوست من بذار این جوری بگم زنان فامیل طوریه که تو می تونی باهاش حرف بزنی برای مثال با زن داییت ولی زن غریبه فرق می کنه ینی این طور نمیشه که من با دختر خونه بغلی مون برم گپ بزنم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی