ایران دوست داشتنی

ایران کشوری با آب و هوای چهار گانه و...

ایران دوست داشتنی

ایران کشوری با آب و هوای چهار گانه و...

۲۹خرداد

کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در یک قاب کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در یک قاب








رونالدو در 60 بازی این فصل، 66 گل زده و مسی که درکوپا آمه ریکا حضور دارد در 62 بازی، 62 گل به ثمر رسانده

گرچه رقابت‌های این فصل برای کریستیانو رونالدو به پایان رسیده، اما رقیبش یعنی لیونل مسی همچنان مشغول بازی است و بدین ترتیب رقابت در عرصه گلزنی میان این دوستاره بین المللی ادامه دارد تا تکلیف برترین گلزن این فصل مشخص شود.

پرونده بازی‌های این فصل کریستیانو رونالدو با هت تریک او در بازی پرتغال مقابل ارمنستان بسته شد. او با این هت تریک برد تیمش در این بازی را رقم زد تا پرتغال گامی بزرگ در مسیر رسیدن به رقابت‌های یورو2016 فرانسه برداشته باشد. این سه گل به کریس اجازه داد تا پرونده فصل 5-2014 را با زدن 66 گل در 60 بازی به پایان ببرد. بدین ترتیب میانگین گلزنی او در طول این فصل 1.1 گل در هر بازی است. اما لیونل مسی همچنان به تلاش ادامه می‌دهد و در کوپا آمه ریکا به دنبال بهبود رکورد گلزنی‌اش است. او در بازی تیمش مقابل پاراگوئه از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد تا بازی به تساوی کشیده شود و حالا بازی‌های آرژانتین مقابل اروگوئه و جامائیکا را پیش رو دارد. گلی که مسی از روی نقطه پنالتی وارد دروازه پاراگوئه نمود، شصت و دومین گل این فصل او بود که در شصت و دومین بازی این فصلش به ثمر رسید و حالا او به طور میانگین یک گل در هریک از بازی‌های این فصل زده.

در این رقابت تنها یک بازیکن دیگر هست که در لیگی ضعیف‌تر در اروپا، با مسی و رونالدو رقابت می‌کند. این بازیکن جاناتان سوریانو است که در اتریش توپ می‌زند. مهاجم ردبول سالزبورگ در 45 بازی، 44 گل به ثمر رسانده.

در بین لیگ‌های بزرگ فوتبال اروپا، سرخیو آگوئرو در 48 بازی، 38 گل زده (با میانگین 0.79 گل در هر بازی)، نیمار در 62 بازی به 48 گل رسیده (به طور میانگین 0.72 گل)، لوئیس سوارس در 46 بازی 28 گل به ثمر رسانده (0.6 گل در هر بازی به طور میانگین)، تبس 27 بار در 52 بازی گلزنی کرده (0.51 گل در هر بازی) و لاکازته در 46 بازی 32 بار به گل رسیده (میانگین 0.69 گل درهر مسابقه)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۹
محمد محمد زاده

نظرات  (۱)

۲۹ خرداد ۹۴ ، ۰۱:۲۳ حسین غلامى خواه
چه آمار عجیبی
پاسخ:
خوب سایت من درباره ی همیناس دیگه در ضمن عجیبش اینجاس که رونالدو از مسی بهتره و مرو سال فوتبال جهان می شه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی