ایران دوست داشتنی

ایران کشوری با آب و هوای چهار گانه و...

ایران دوست داشتنی

ایران کشوری با آب و هوای چهار گانه و...

۳۰خرداد

 

پیروزی اسطوره‌های رئال مادرید مقابل اسطوره‌های لیورپول + تصاویر پیروزی اسطوره‌های رئال مادرید مقابل اسطوره‌های لیورپول + تصاویر








اسطوره‌های رئال مادرید در دیداری خیریه موفق به شکست اسطوره‌های لیورپول شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اسطوره‌های تیم فوتبال رئال مادرید شب  یکشنبه موفق شدند در دیداری نمادین و خیریه اسطوره‌های لیورپول را با نتیجه 4 بر 2 شکست دهند. در حدود 60 هزار تماشاگر این بازی را که عواید حاصل از آن به صلیب سرخ اسپانیا رسید، در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو شهر مادرید از نزدیک تماشا کردند.

هری کیول و مایکل اوون با دو گل زودهنگام خود در دقایق 18 و 21 اسطوره‌های سرخپوشان مرسی‌ساید را خیلی زود در نتیجه پیش انداختند. دقایقی بعد رابی فاولر می‌توانست لیورپول را با نتیجه 3 بر صفر پیش بیاندازد ولی ضربه او به تیر دروازه خورد.

در ادامه روبرتو کارلوس در دقیقه 43 از روی ضربه پنالتی گلزنی کرد تا اختلاف به حداقل برسد. او در دقیقه 52 بار دیگر از روی ضربه پنالتی نتیجه را به تساوی کشاند. خوسه آماویسکا در دقیقه 68 رئال مادرید را برای اولین بار در این دیدار از حریف خود پیش انداخت و در نهایت ایوان پرس در دقیقه 83 بازی گل چهارم اسطوره‌های سفیدپوشان مادریدی را به ثمر رساند.

در تیم لیورپول بازیکنانی همچون یرزی دودک، جیسون مک‌آتیر، جیمی کرگر، بایورن توره کوارمه، استیو هارکینس، لوئیس گارسیا، استیو مک‌منمن، پاتریک برگر، رابی فاولر، مایکل اوون و هری کیول به میدان رفتند.

در ترکیب رئال‌مادرید هم بازیکنانی نظیر فرانسیسکو بویو، میشل سالگادو، روبرتو کارلوس، مانوئل سانچس، زین‌الدین زیدان، فرناندو مورینتس، کلارنس سیدورف، کریستین کارمبئو، لورنزو سانز، سانتیاگو سولاری و کلودیو ماکلله حضور داشتند.

بازیکنانی نظیر آبل ژاویر، استفان هنچوس، راب جونز و ولادیمیر اسمیچر هم به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمدند. در جریان بازی هم فرناندو مورینتس پیراهنش را با مایکل اوون عوض کرد تا برای دو تیم بازی کرده باشند. همچنین استیو مک‌منمن که سابقه بازی برای لیورپول و رئال مادری را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد در این دیدار با پیراهن هر دو تیم بازی کرد.

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۳۰
محمد محمد زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی