ایران دوست داشتنی

ایران کشوری با آب و هوای چهار گانه و...

ایران دوست داشتنی

ایران کشوری با آب و هوای چهار گانه و...

۳۰خرداد

حرکت جنجالی مسی و دی‌ماریا که از دید آرژانتینی‌ها مخفی نماند + تصاویر حرکت جنجالی مسی و دی‌ماریا که از دید آرژانتینی‌ها مخفی نماند + تصاویر








ستارگان تیم‌های بارسلونا و منچستریونایتد در حاشیه بازی اخیر تیم ملی کشورشان در کوپا‌‌آمه‌ریکا حرکتی انجام دادند که شاید ضربه جدی به محبوبیت‌شان در میان آرژانتینی‌ها بزند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیونل مسی و آنخل دی‌ماریا در متن جنجالی بزرگ در تیم ملی آرژانتین قرار گرفته‌اند، چون حرکتی انجام داده‌اند که به مذاق خیلی از هموطنانش‌شان خوش نیامده است.

در جریان بازی اول آلبی‌سلسته و پاراگوئه در مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکای 2015، مسی و یارانش پس از کسب پیروزی 2 بر صفر در نیمه اول راهی رختکن شدند. با وجود حاشیه امنیت 2 گله‌ای که آرژانتینی‌ها داشتند، سرمربی‌شان، خراردو مارتینو در خصوص قطعی نبودن پیروزی و اینکه در نیمه دوم برای حفظ این نتیجه کار آسانی ندارند، هشدار داد. هشدار مارتینو اما به نظر مسی و دی‌ماریا مسخره می‌آمد چرا که دوربین‌های تلویزیونی مستقر در تونل منتهی به رختکن‌ها صحنه‌ای را ضبط کرده‌اند که این دو بازیکن در حال مسخره کردن اظهارات سرمربی پیشین بارسلونا هستند.

مسی و دی‌ماریا پس از خروج از رختکن آرژانتین و در راه بازگشت به زمین بازی، خندان و در حالی که با دست جلوی دهان‌های خود را گرفته بودند، شروع به صحبت با یکدیگر کردند غافل از اینکه صدای‌شان هم ضبط می‌شود.

در این مکالمه مسی از دی‌ماریا می‌پرسد:«داخل رختکن چه چیزی گفته شد؟ صحبت درباره یک تکه کیک بود؟» و بال منچستریونایتد هم در پاسخ به او می‌گوید:« گفتند که نتیجه (پیروزی 2 – صفر در نیمه اول) آسانی نیست.»

از زمان انتشار صحنه گپ مسی و دی‌ماریا، مطبوعات آرژانتینی مصمم بودند تا به محتوی گفت‌و‌گوی آنها پی ببرند به خصوص که آرژانتین در نیمه دوم دو گل خورد و پیروزی را با تساوی عوض کرد تا معلوم شود هشدار ماریتنو و برخی دیگر از بازیکنان تیم بی‌دلیل نبوده است.

یکی از این نشریات، روزنامه ال‌دیا بوده است که علیه مسی و دی‌ماریا گزارشی انتقادی نوشته است و آنها را به نادیده گرفتن اهمیت دستورات مربی و بازی‌های آلبی‌سلسته متهم کرده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۳۰
محمد محمد زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی