ایران دوست داشتنی

ایران کشوری با آب و هوای چهار گانه و...

ایران دوست داشتنی

ایران کشوری با آب و هوای چهار گانه و...

۲۹خرداد

ایکر کاسیاس دروازه بان اسپانیایی رئال مادرید ایکر کاسیاس دروازه بان اسپانیایی رئال مادرید








تاتنهام، آرسنال، رم، فنرباغچه و نیویورک کازمس در نظر دارند تا در صورت انتقال داوید دخه آ به رئال مادرید، برای جذب کاسیاس دست به کار شوند.

جدایی احتمالی ایکر کاسیاس از رئال مادرید می‌تواند مبدل به یکی از جنجال‌های خبری بازار نقل و انتقالات تابستانی باشد. همه چیز در این رابطه بسته به تصمیم سران یونایتد در مورد فروش دروازه‌بان 23 ساله و موفقشان به رئال مادرید دارد. آن‌ها قبل از فروش دخه آ به کهکشانی‌ها، خواهان آن هستند که از جذب یک دروازه‌بان موفق و توانا اطمینان حاصل کنند. گزینه اول در لیست آن‌ها، اوبلاک، دروازه‌بان اتلتیکومادرید است؛ ولی سران اتلتیکو برای فروش این دروازه‌بان، خواهان پرداخت مبلغ ذکر شده در بند جدایی زودهنگامش هستند.

وقتی که فان‌خال جانشین مناسبی برای دخه آ بیابد، سران دو باشگاه رئال مادرید و منچستر باید بر سر انتقال این دروازه‌بان به توافق برسند. سران یونایتد برای فروش دخه آ مبلغی بین 30 تا 40 میلیون یورو طلب کرده‌اند و در صورت نهایی شدن انتقال دخه آ به رئال، کاسیاس جمع کهکشانی‌ها را ترک خواهد کرد. این در حالی است که هنوز دو سال دیگر از قرارداد او با رئال باقی است و در ازای هر فصل حدود 7.5 میلیون یورو از باشگاه می‌گیرد. در این میان نام 5 باشگاه به عنوان مقاصد احتمالی کاسیاس به گوش می‌رسد:

* تاتنهام: سران این باشگاه دو فصل پیش با پرداخت 12 میلیون یورو اوگو لوریس فرانسوی را به خدمت گرفتند. حالا او هم در کنار اوبلاک یکی از گزینه‌های فان خال برای پر کردن جای خالی دخه آ در جمع شیاطین سرخ است. از سوی دیگر کاسیاس دوست دارد تا در لندن زندگی کند و تاتنهام می‌تواند گزینه مناسبی برای او باشد (البته به شرطی که این تیم بتواند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد)

*آرسنال: کاسیاس یکی از رویاهای قدیمی آرسن ونگر است. سرمربی فرانسوی فصل گذشته هم می‌خواست کاسیاس را به تیمش بیاورد ولی درآن زمان سران رئال اجازه جدایی را به این دروازه‌بان ندادند و در نهایت این دیگو لوپس بود که با ترک برنابئو، به میلان منتقل شد. اما انتقال به آرسنال هم می‌تواند رویای کاسیاس برای زندگی در لندن را محقق کند و بدین ترتیب او قادر خواهد بود تا در لیگ قهرمانان اروپا نیز بازی کند.

*رم: در بین تیم‌های ایتالیایی، رم بیشتر از سایرین به دنبال جذب کاسیاس است و دائما با مدیر برنامه‌های او در تماس است تا شرایط کاسیاس را جویا شود و هنوز با سران باشگاه تماسی نگرفته. مشکل اینجاست که آن‌ها نمی‌توانند بیشتر از 3 میلیون یورو در سال به او دستمزد بدهند و سران رئال باید در طول دو سال آینده، باقیمانده دستمزد او را بپردازند.

 *فنرباغچه: سران این باشگاه ترکیه‌ای قصد دارند تا خودی نشان دهند و با توجه به شرایط فوتبال ترکیه، پول لازم برای جذب کاپیتان رئال را فراهم آورده‌اند. ولی در حال حاضر انتقال به لیگ ترکیه، مقصد ایده آلی برای کاسیاس نیست. به ویژه به خاطر بی‌ثباتی در ریاست فوتبال در این کشور. البته فنرباغچه هم فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا حضورخواهد داشت.

 *نیویورک کازمس: بازار فوتبال در آمریکا داغ است و در این میان سران این باشگاه نیویورکی برای جذب کاپیتان رئال دست به کار شده‌اند. درصورتی که او به لیگ ام.ال.اس منتقل شود،  می‌تواند در کنار رائول گونسالس و داوید ویا برای ارتقای فوتبال این کشور تلاش کند. رائول هم در نیویورک کازمس بازی می‌کند و با کاسیاس درمورد زندگی در آمریکا صحبت کرده است. اما کاسیاس ترجیح می‌دهد تا در رقابت‌های یورو2016 در ترکیب ثابت ماتادورها باشد و می‌داند که انتقال به ام.ال.اس ممکن است رویایش را خدشه‌دار کند. به همین خاطر ترجیح می‌دهد تا بعد از این تورنمنت به لیگ آمریکا نقل مکان کند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۹
محمد محمد زاده

نظرات  (۱)

واقعا که خیلی وبلاگ جالبی داری بیشتر بنویس رها نکنیا ناراحت میشیم وبلاگتون دنبال میکنیم خیلی خیلی عالیه
پاسخ:
ممنون نظر لطفتونه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی