ایران دوست داشتنی

ایران کشوری با آب و هوای چهار گانه و...

ایران دوست داشتنی

ایران کشوری با آب و هوای چهار گانه و...

۳۰خرداد

پوگبا بازیکن فرانسوی یوونتوس پوگبا بازیکن فرانسوی یوونتوس








سران باشگاه رئال مادرید اخیرا بیانیه‌ای را منتشر کرده بودند و طی آن هرگونه ابراز تمایلی برای جذب ستاره فرانسوی یوونتوس را تکذیب نمودند. اما حالا زیدان صحبت‌های دیگری را برزبان آورده.

اخیرا سران باشگاه رئال مادرید بیانیه‌ای را منتشر کردند و طی آن اعلام نمودند که هیچ گونه تمایلی به جذب ستاره فرانسوی یووه یعنی پل پوگبا ندارند.

اما زین الدین زیدان، مشاور ارشد فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید و سرمربی تیم پایه‌ای رئال (رئال کاستیا) در گفتگو با شبکه تلویزیونی آر.تی.ال فرانسه از تمایل کهکشانی‌ها برای جذب پوگبا خبر داده. او در تمجید از پوگبا گفته: « پل بازیکن فوق العاده‌ای است. ویژگی خاص او که برایم جذاب است، این است که همه جور توانایی دارد. پوگبا بازیکن کاملی است که توانایی گلزنی هم دارد. او دوست دارد در حرکات تهاجمی به مهاجمان تیم اضافه شود. از نظر کیفیت فوتبالی، او فوق العاده است.» زیدان در ادامه با اشاره به تیم‌هایی که خواهان جذب پوگبا هستند گفت:« تیم‌های فراوانی برای جذب پوگبا ابراز تمایل کرده‌اند که رئال هم در بین این تیمهاست. نمی توان از این اتفاق جلوگیری کرد؛ چون بازیکنان بامهارت، همیشه مورد توجه سران تیم‌های مطرح هستند.برای رشد پوگبا، لازم است که او در فضایی سالم فوتبالش را ادامه دهد و امیدوارم که همیشه برای او اینطور باشد.»

بیانیه سران رئال در روز 28 ماه می و در واکنش به خبر منتشره در روزنامه «لاستامپا»ی ایتالیا مبنی بر ابراز تمایل رئال مادرید برای جذب پوگبا منتشر شد. در آن بیانیه سران رئال هرگونه تلاش برای جذب پوگبا را تکذیب کردند. اما حالا صحبت‌های زیدان به نوعی تناقض را نشان می‌دهد. زیدان در ادامه صحبت‌هایش نیز تاکید کرده که می‌خواهد در رئال کاستیا بماند و قصد ملحق شدن به تیم اصلی رئال را ندارد. او همچنین یادآوری کرده هیچ گاه قصد نداشته که جانشین آنچلوتی در رئال شود:« نشستن من روی نیمکت مربیگری رئال؟ جمله زیبایی است. من انگیزه های زیادی دارم تا در رئال کاستیا بمانم و خودم را آماده در دست گرفتن هدایت رئال نمی بینم. البته یک سرمربی هیچ گاه احساس آمادگی نمی‌کند.»

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۳۰
محمد محمد زاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی